Nytt i lägenheten

 
Har fåt lite nya grejer till lägenheten. Mamma har sytt dynvar åt mig av samma tyg som gardinerna, så nu matchar det. Har även "loppisfyndat" ett vitt IKEA-bord att ha som soffbord, faktiskt väldigt skönt när man t.ex. sitter och kollar på tv med något att äta och dricka, har alltid haft problem att veta vart jag ska sätta kopparna. Och så har jag fyndat jättebilliga glasburkar på clas ohlsson, den ena får rymma makaroner medan den andra får stå tom tills vidare. Har nämligen inte bestämt mig vad jag ska sätta dit ännu, hehe.
 
Och så har jag kommit fram till det, att..
 
... jag börjar äga en hel del ugglesaker! Jag älskar ju ugglor, men börjar det här gå för långt? Nåväl, säkert finns det folk som är mera ugglegalen än mig. Men, trots mitt redan existerande ugglelager, blir jag alltid glad över mera uggleföremål ;)

Kommentera här: