Förlåt bloggen

Förlåt bloggen, men nu får du faktiskt komma i andra hand. Istället ska jag njuta av sommaren fullt ut. Har jobbat tre dagar på mitt nya sommarjobb och jag trivs som fisken i vattnet. Fortfarande mycket nytt att lära sig (bland annat att ta egna initiativ), men det är det som gör det hela mycket roligare. Vädret har kanske inte visat sin bästa sida ännu, och har den det så har jag förstås varit på jobb... Men det hinner väl komma ännu!
 

Jag har också flyttat till Skaftung över sommaren, så det kommer nog inte bli något mycket Vasa framöver.
 
 
Jag har frivilligt (!) varit och kollat på en fotbollsmatch, Sporting mot Åbo IFK. Hejade på Sporting, som tyvärr inte vann matchen, men hade väldigt roligt ändå. Satt ju med dom ivrigaste supportrarna, och de bjöd också på en show.
 

Vår kusin Alexia tog studenten i lördags, och vi hjälpte till med allt möjligt. Bland annat med att fixa Alexia färdigt för dagen och sedan att diska och duka kaffebordet på hennes studentfest. Hann också på ett besök till vår andra kusin Marica som fick sin kombiexamen, och Philip som också fick kombiexamen. Grattis till er alla ännu en gång!
 
 
Medan alla andra festade loss på lördagen nöjde jag mig med att vara nykter på förfesten och sedan åka hem. Hade nämligen morgonskiftet på söndagen. På kvällen mötte jag upp Hannah och vi åkte till camping på en glass, för min del min första för i år. Efteråt åkte vi hem till henne och satt och chillade i solen. Mysigt!
 
Så ja bloggen, som du ser är jag ganska upptagen. Jag hoppas att du inte tar illa upp om jag inte kikar in så ofta, men jag har helt enkelt annat (och lite bättre) för mig. :)

Kommentera här: