I'm back

Nå hallå där bloggen! Idag har jag sista sommarlovsdagen, och imorgon börjar skolan igen. Vilket betyder att jag förmodligen kommer uppdatera mycket mera här på bloggen än vad jag gjort i sommar...
 
Och vilken sommar jag har haft sen! Helt otroligt fantastisk. Det finns så mycket jag kunde berätta, men ni skulle inte för något i världen orka läsa allt de, så jag ska försöka plocka fram det viktigaste.
 
Sååå, förutom att ha jobbat sjukt mycket, har jag...
 
 
... varit en vecka i Sverige, där vi spenderade en dag i Stockholm, besökte Skansen och deltog i Allsång på Skansen, körde från Sthlm till Halmstad med en obligatorisk paus i Gränna, chillat i Halmstad hos farbror, varit på After Beach (med Magnus Carlsson & Linda Bengtzing) och varit på nattrav. Hade en jättebra resa, och skönt med lite "semester". Härligt att träffa farbror också!
 
 
 
... verkligen njutit av det underbara vädret som kom till slut. Så underbart när man ännu vid midnatt kunde cykla omkring med bara ben och armar utan att frysa. Dock har det varit jobbigt att jobba i värmen, men det går när man sedan får ta ett dopp i sjön!
 
 
... hittat min första fyrklöver! Kanske min tur äntligen börjar vända nu? :)
 
 
... haft en sjukt rolig helg med förfest i Lappfjärd och utgång i Kstad. Den innehöll allt; skratt, vänner, kärlek och nya bekantskaper. En av de bästa helgerna i sommar, helt klart.
 
 
... och varit på Weekend Festival med Sabina, Rebecka och Tanya. Sjukt kul men tung helg! Var inte så taggad när vi åkte, men oj vilken toppenhelg! Hade verkligen feelis under hela festivalen, vi fick ett bra hotell med bra läge och sällsapet kunde ju inte ha blivit bättre.
 
Så, det var ungefär det viktigaste som har hänt för mig under se senaste månaderna. Hoppas ni alla andra också har haft en helt underbar sommar! Det verkar ju som att den är slut nu, i alla fall med tanke på vädret. Vemodigt, men ska bli skönt att börja skolan igen och träffa alla klasskompisar. :)

Kommentera här: