De senaste dagarna

Jag orkar inte sitta vid datorn, speciellt när det är vackert väder och dagarna är fulla av program, men nu är jag illa tvungen att sätta mig ner framför den och göra några skoluppgifter. Men först ska jag ge er en update över vad som hänt de senaste dagarna (med hjälp av instagram-bilder...).
 
 
Lördagen kickade jag igång med en promenad och fortsatte sedan med kvällskift på praktikplatsen. Efter passet åkte jag hem, tog en snabbdusch och tog mig till Skaftung "lokaalin" där påskfesten var i full gång. Det blev en ganska kul kväll, men vi skippade efterfesten, vilket var smart.
 
 
På söndagen började vi dagen med en lång promenad, och sedan åkte vi till moster för att äta pizza, gott gott. På kvällen bytte jag till sommardäck på bilen, score! Fick minimal hjälp av pappa, så lite stolt över mig själv är jag nog, hehe. Avslutade dagen med en till promenad, bastubad och lite chill framför tv:n.
 
 
Igår försökte jag sova länge, men vaknade nog ändå redan halv nio. Satt och njöt i solen med syrrorna, tränade lite, spelade lite badminton och tog en lång promenad. På kvällen åkte jag till praktikplatsen för att göra mitt första nattskift någonsin. Det gick riktigt bra, jag kände mig inte så trött och mina två handledare för natten var superbra sällskap. Plus katten Mimmi också, som bara spann i min famn när vi hade kaffepaus. Så mysigt när de har en katt på äldreboendet :)
 
Kom hem något före klockan åtta, och sov ända till klockan ett. Sedan dess har jag suttit ute i solen och spelat lite badminton, men nu blir det som sagt dags för skoluppgifter.

Kommentera här: