Mr. President, fest och jobb

Då var det måndag och en återigen händelserik helgen ligger bakom mig.
 
I fredags agerade jag chaufför åt mina föräldrar efter jobbet, men befann mig ändå på Alma och hade feelisen på topp när Allan and the Astronauts uppträdde. Kom hem något runt fyra på morgonen, ett besök till grillen drog ut på tiden. Upp igen på jobb nästa dag och utgång igen efter jobbet, denna gång onykter. Mr. President uppträdde, och jag stod faktiskt längst fram de två, tre första låtarna och diggade honom, men efter att ha blivit knuffad hit och dit och påtrampad på fötterna tusen gånger fick jag nog och nöjde mig med att sitta och lyssna på honom istället. Lyckad kväll det också, hade skitkul! Jobbade igen på söndagen, och tungt var det, men jag klarade mig. Idag har jag bara jobbat halva dagen, och imorgon är jag ledig. Förhoppningsvis blir det ett IKEA-besök då.
 
Efter mycket letande hittade jag till sist en av låtarna som Mr. President (eller Layzee) spelade i lördags, och som jag tyckte var riktigt catchig. Enjoy!

Kommentera här: