Vikingamiddagen

I mitt förra inlägg berättade jag att jag hade varit på Vikingamiddag förra helgen, och jag tänkte nu lägga upp lite bilder från middagen.
 
 
Efter att ha hört en massa "skräckhistorier" om att det brukar gå hårt till på Vikingamiddagen, att det blir en dyr kväll och att man kastar upp i taxin efteråt visste jag inte riktigt vad jag skulle vänta mig av middagen som började redan klockan 15. Men jag hade inte behövt oroa mig! Jag hade bra sällskap, vi höll oss lagom bra i hatten och ingen kastade upp haha! Och middagen, oj så gott. Rekommenderar starkt!
 
 
Efter middagen åkte vi till Hannah, som hade hyrt bastun på takvåningen. Där badade de flesta av oss bastu till denna härliga utsikt. Sedan blev det ännu lite förfest hemma hos Natalie innan vi traskade iväg till Ollis och fortsatte kvällen. Hade en riktigt bra kväll, men nog var man lite trött då klockan närmade sig valomerkki... Men det var det nog värt!

Kommentera här: