Världens bästa familj

 
Många av mina vänner och bekanta brukar ofta påpeka att jag har så coola föräldrar och en häftig familj. Och vet ni vad? Det har jag faktiskt.
 
Dessa människor litar jag fullständigt på, och de finns alltid där för mig. Jag kan prata om allt med dem, vi skrattar mycket tillsammans och alla delar vi samma torra humor. Jag skulle aldrig klara mig utan dem. Visst har vi stunder då vi är arga och ledsna på varandra, men jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dem eller ett liv där jag aldrig mera skulle vilja ha kontakt med dem. De bildar alla en klippa för mig. Jag älskar min familj.♥
 
Och ja, katterna måste ju också få vara med för de hör ju också till familjen :)

Kommentarer:

1 daniela:

vitsi ja sku vila se johan live :DD

Svar: vetcha du ska hinn jär he ennu :D
MADDE

Kommentera här: