Tittar in

 
Tyckte att jag kunde titta in nu när jag inte skrivit något på en hel evighet, ups. Visserligen har det nog funnits saker att skriva om, som att jag har klarat av praktiken med mycket godkända resultat, firat valborg och första maj i Vasa med Wasavappen-middag och annat roligt festande, börjat skolan igen och fått träffa mina saknade klasskompisar och bänkat mig framför tv:n för att följa med ishockey VM.
 
Vad ska jag göra i maj då? Sitta i skolbänken. Ända till 28 maj. Det är evigheter sedan jag har fått sommarlov så sent... Och 1 juni börjar sommarjobbet på Vasa Centralsjukhus. Bara att bita ihop och försöka kämpa! Verkar ju dessutom inte vara så mycket skolarbeten ändå, och jag får jug njuta med ishockey VM och en klassmiddag i alla fall. Och ikväll ska jag på stand up kväll till favoritbaren. Bra så!

Kommentera här: