Veckan

 
Hade nog tänkt uppdatera lite oftare här än vad jag har gjort denna vecka, men jag har varit så otroligt trött varje dag. Trots det har jag ändå gjort ganska mycket. I söndags kom päronen till Vasa, och vi firade min födelsedag i förskott. I måndags väntade morgonskift på praktiken, och på kvällen bjöd jag över några vänner på kaffe. Tisdag morgonskift igen följt av en otroligt lång promenad med syster, stupade i säng klockan nio! Onsdag samma sak, dock blev det en promenad med Natalie. I torsdags tyckte jag att jag behövde vila, och det gjorde jag med tv-serier och lite sömnad av halarmärken. I fredags hade jag morgonskift nr 5/5 och genast efter det körde jag hem till Skaftung.
 
Idag har jag varit på en fin begravning, och mina ögon mår fortfarande inte bra efter tårarna jag har fällt. Dessutom är jag sjukt trött, men vill inte gå och lägga mig klockan nio på en lördagkväll, så jag ska försöka hitta någon underhållning i någon timme eller två ännu.
 
Och hörni. Inkommande vecka är det Pampasveckan! (=tystnad på min blogg).

Kommentera här: