Nytt i garderoben

I måndags gick jag på stan med syrran, och hade egentligen inte planerat att jag skulle hitta någonting. Tänkte bara kolla runt lite. Meeen... Brände nog ett par hundralappar ändå, hoppsan. Dock är jag jättenöjd med mina köp, och jag kommer använda allt flitigt!
 
 
Från Vero Moda.
 
 
Från Gina Tricot.
 
 
Jeansskjorta från Cubus.
 
 
Lite annat smått och gott. (Nagelsprayen hade nyss kommit in till Gina Tricot, och den funkar faktiskt! Nagellacket torkade på typ tio sekunder. Dock ska man nog gärna spraya det utomhus eller i duschen, för det kladdade nog ner en aning... Heh)
 
 
Och så denna vinterjacka från Vero Moda ännu. Har egentligen en ganska bra vinterjacka redan, men jag kunde bara inte stå emot denna! Har länge velat haft en marinblå vinterjacka, och denna var ju så förbaskat snygg med sina detaljer. I'm in love!

Kommentera här: