Tyst som i graven

 
Jaha. Då var det åter igen ett tag sen jag skrev här sist. Det är inte så att jag inte har något att skriva om, tvärtom. Det känns som att det händer mycket just nu. Men det är kanske just det som är problemet; tiden räcker inte till och när jag har tid så har jag bara ingen motivation.
 
Ibland funderar jag på om jag ens ska fortsätta blogga... Men tanken på att sluta känns heller inte lockande. Så jag (och ni läsare, om jag nu har några kvar, haha) måste väl bara vänta på att motivationen skall hitta tillbaka och driva mig igen.
 
Och snart får jag ju ändå jullov också. Är hemma för tillfället och hoppar in på jobbet, sedan har jag bara en och en halv vecka kvar i skolan innan jag får jullov. Då kanske det händer mera här (kan vi ju hoppas). Så håll u!

Kommentera här: