Sommaren so far; några godbitar

 
Sommaren 2014 är på väg att bli den bästa sommaren sedan 2010. Visst har jag stött på motgångar, men jag har tagit emot dem med en ovanlig och ny styrka. Jag har inte varit på dåligt humör, inte haft några större bråk eller fällt några tårar (peppar peppar). I överlag har jag varit rätt lycklig faktiskt. Och trots att jag har jobbat rätt mycket, har jag hunnit med desto mera. Träning, umgåtts väldigt mycket med vänner, flyttat till ny lägenhet, festat loss, nakenbadat... You name it.
 
Nu har jag haft min första lediga dag på sju dagar, och imorgon blir det jobb igen ända fram till måndag morgon. Sedan följer en efterlängtad resa till Sverige och Halmstad. ♥

Kommentarer:

1 daniela:

din lägenhet ser superfin ut, måst kom å häls på nångång! :D

Svar: tack, han e faktiskt riktit myysi :) jo he e no bara ti kom :D
MADDE

Kommentera här: