Pampasveckan

Efter många om och men är Pampasveckan 2014 nu över. Jag har haft sjukt roligt hela veckan, och festandet blev nog mera än planerat, men desto roligare istället! Här kommer några bilder från alla de dagar jag var ute (onsdag-lördag, heh...)
 
 
Kickade igång veckan med Så ska det låta, team Pampas vann! Efterfesten blev dessutom väldigt lång...
 
 
På torsdagen trodde jag nog inte att någon öl skulle smaka gott, men konstigt nog gjorde det det... Så jag befann mig på Oliver's Inn tillsammans med kusinvitamin och hans klass från Ekenäs, hade väldigt roligt!
 
 
Lite smått trötta på fredagen, men taggade för Olympiaden var vi i alla fall!
 
 
Och helt roligt hade vi på Olympiaden, och återigen smakade ölen faktiskt gott...
 
 
Efter mellanfest hos Becka (legendariskt!) befann vi oss längst fram i Rewell för att se Dr. Bombay, dock var det så trångt att vi gav upp efter två låtar. Kvällen fortsatte sedan en stund på Ollis också...
 
 
Lördagsmorgonen: trött och sliten, men taggade för silliz!
 
 
Feelisen på topp även på sillizen!
 
 
Och på lördagskvällen blev det Hangoverparty, woop woop! #pampasselfie
 
Så ja, en jätterolig vecka har jag haft. Tackar alla mina underbara vänner (och nya bekantskaper) för att ni fått mig att skratta och le hela veckan, jag tackar Pampasmaffian och förstås själva Pampas. Tack tack, supertack!
 
Och saldot efter Pampasveckan då?
 
 
Ett skrapsår, ett blåmärke (cyklade omkull, hade dock ingenting med alkoholen att göra, I promise!) och en förkylning. Har haft feber hela natten, och den kommer antagligen tillbaka snart igen. Men, det är sådant man får ta!

Kommentera här: