Bilder från förra helgen

Tänkte jag skulle lägga upp lite mera bilder från förra helgen, för det hade jag ju egentligen planerat att göra. Bättre sent än aldrig, eller va?
 
 
På fredagen, efter att jag städat hos mormor och pappa slutat jobbet åkte vi alla till Vasa. Det blev lite shopping och mat på Faros medan vi väntade på att lillasyster skulle sluta jobbet så vi alla fem kunde åka hem igen. En trevlig liten resa, men trött var man när man kom hem.
 
 
På lördagen var det som sagt dags för examensfester. Redan klockan åtta på morgonen fick vi besök av kusin Alexia, och vi hjälpte henne att fixa sig inför dagen. Lockade håret och sånt. Vilken vacker kusin man har alltså! Sedan blev det att åka till henne på studentkalas, där vi hjälpte till i köket. När det lugnade i sig lite åkte vi till kusin Marica, som fått kombiexamen, och satt där en stund innan vi sedan också hann med ett snabbesök till Philip. På kvällen blev det lite förfest hos Hannah, men eftersom jag nästa dag skulle jobba morgonskiftet (och dessutom första dagen på nya sommarjobbet), blev det ett nyktert förfest för min del och jag kom hem något runt elva.
 
På söndagen var jag väldigt trött, men morgonskiftet gick ändå bra. På kvällen åkte jag med Hannah på en campingglass, och sedan satt vi ännu hemma hos henne på terassen och chillade i solen med en öl. Myyyyys.

Kommentera här: