Jobb, IKEA, villaliv, släkten, båtturer och alkoholkonsumtion

En fin kväll ute på sjön igår.
 
Under de senaste bloggfria dagarna har jag sysslat med en hel del. Har jobbat, handlat bland annat ett matbord till lägenheten på IKEA, badat bastu på sommarstugan första gången för i år, varit ute på promenader (vilket jag inte har gjort på rätt länge, det var verkligen på tiden!), spenderat fredagskvällen med släkten och 50 plussare i badtunnan (gick nog det också!), åkt till Vasa och monterat upp matbordet, varit ute på båttur med några vänner, fegade ur när jag kunde ha fått chansen att åka vattenskidor (men banne mig, jag SKA göra det någon gång i mitt liv!) och spenderat lördagskvällen på Nightbird och tittat på "insekter". Idag vaknade jag utan baksmälla, åt en liten frukost och åkte till sommarstugan där jag spenderat hela dagen med att ligga i solen och läsa och slumra till om vartannat. Åt även grillat och badade bastu. Måste säga att det inte kan finnas något härligare än att bada bastu på sommarstugan, speciellt när det är varmt i vattnet!
 
Har med andra ord haft en väldigt bra vecka, och helgen har också varit väldigt trevlig. Dessutom var vi för en gångs skull hela familjen samlad över helgen, har verkligen saknat att ha båda mina syrror under samma tak samtidigt.

Kommentarer:

1 daniela:

ja åkt vattenskidor sommaren 2011, då föll ja å svald en massa vatten å sen dess ha ja int våga göra de pånytt. Nu våga ja äntligen testa i förrgår pånytt å samma jävla sak händ igen. Int fö att skrämma dej men :D

Svar: haha janå he sku hejlt säkert händ samma sak fö mej :D men ja oroar me mest över hu fan ja ska ork hall me på benen :D
MADDE

Kommentera här: