I'm back! Typ...

Jag är inte så flitig på att blogga längre. Jag besöker min blogg nästan dagligen, tar bilder med telefon som jag tänker "det ska jag lägga på bloggen", men det blir liksom aldrig av. Nåja, tyckte det var dags nu i alla fall.
 
Det som har hänt sedan jag skrev sist är att jag påbörjade sportlovet med Filicias årsfest...
 
... som fortsatte med silliz (och utgång även på kvällen)...
 
... och efter en rolig årsfesthelg har jag vilat upp mig ordentligt hemma i Skaftung med jobb hela sportlovsveckan, mys med katterna och kvalitetstid med mina päron och min storasyster.
 
Nu har jag varit i skolan igen en vecka, och veckan har bestått av två seminarium och två tenter. Har dock lyckats klämma in ett gymbesök (första på väääääldigt länge, har haft träningsvärk hela veckan haha), mycket tv-serietittande och en promenad här och där.
 
Ikväll ska jag på tidernas sista På Veijin med Natalie, final mellan Yle Vega och Vasabladet som gäller!

Kommentera här: