Midsommarhelgen

 
Gud var det har gått fort! Känns som att det var igår vi tog sommarlov, och nu är redan midsommaren över! Men tiden går väl fort då man trivs och har roligt.
 
Jobbade till största delen av midsommaren, men lyckades klämma in lite firande ändå. I fredags jobbade jag morgonskift, och åkte genast efter det till Lappfjärd för att tradetionsenligt fira midsommarafton hos Hannah med gänget. Har dock bara gruppbilder därifrån, men det är väl ett tecken på att jag hade annat (roligt) för mig, haha. På lördagen vaknade jag i ett soligt Skaftung, som jag utnyttjade genom att bota baksmällan utomhus hela dagen tills det blev dags att köra upp till Vasa igen. Idag har det inte känts som en söndag, snarare en måndag, vilket kan bero på att jag jobbade morgonskift igen.
 
Trots jobb har det varit en riktigt skön midsommar. Det var nästan skönt att få jobba idag faktiskt, speciellt då vi var ett bra gäng på morgonskiftet också. Trivs så bra på Vasa Centralsjukhus!
 
Imorgon väntar ännu ett morgonskift och sen är jag ledig i TRE F U C K I N G DAGAR. Härligt!

Kommentera här: