Feber + Jag = No Match

 
Trots en natt med högst tre timmars sömn och förmodligen feber över 37 grader tog jag mig till skolan idag för att skriva tent och göra ett grupparbete klart. Tenten var inte så svår som jag trodde, och grupparbetet blev klart (dock var inte alla i gruppen på plats...), så jag tyckte jag hade gjort mitt för dagen och skippade eftermiddagslektionen.
 
Istället har jag legat på soffan hela dagen. Fryser och svettas om vartannat. Är irriterande snål på choklad, grrr. Gud vad jag inte tycker om att ha feber.
 
Dock har jag stått emot mitt chokladsug (haha har ju ändå inget här hemma) och gjorde en nyttig smoothie istället, full med vitaminer, och nu ska jag avnjuta den med lite Criminal Minds. Jag ska bli frisk!

Kommentarer:

1 Daniela:

:( krya på dig<3

Svar: Tack <3 :)
MADDE

Kommentera här: