Måndag i Vasa

 
Denna måndag tog jag sovmorgon. Tänkte börja på med storstädandet inför sommaren, men det blev att åka till gymmet istället, bra det också. Blev lite av en legday, och efteråt ett härligt besök i infrabastun. Kände mig nog som en ny människa när jag lämnade gymmet i alla fall! Tog sedan med mig syrran för att handla veckans mat, så dagens måste blev också gjort.
 
Och här sitter jag nu, fortfarande proppmätt efter dagens snabba middag, och undrar om jag ska knäppa på en serie och chilla hemma eller umgås med några vänner. Har nämligen nästan tappat min röst, har ingen aning varför...

Kommentarer:

1 daniela:

kmr du på TBC ti ladyline i stan me mej på onsda kl 16.30? :D

Svar: jo kan no kom å prov e! :D bina kommer me å!
MADDE

2 daniela:

härligt!!! tagga tagga, imoron kör vi :D

Svar: hehe, japp :D
MADDE

Kommentera här: