En bra onsdag

Brände mig i ARMVECKET på VATTENKOKAREN idag... Alltså, hur lyckas man?!
 
Hade en väldigt kort skoldag bestående av praktikseminarium, följt efter lunch på skolan. Efter det åkte jag med syrran en runda på stan, så länge sedan jag har shoppat kläder eller liknande till mig själv, så idag kom jag faktiskt hem med några plagg! Efter shoppingen fixade jag något lätt att äta och packade gymväskan. Denna gång blev det TBC med Sabina och Daniela som sällskap. En riktigt bra lektion med kondition och muskelträning, ska nog absolut testa det igen!
 
Resten av kvällen har jag bara slappat. Fixat ordentligt käk och en banan-jordgubbssmothie (längesedan sist, gud så gott!). Och nu är jag så trött så jag tror bestämt jag ska krypa till kojs, men ska visa er vad jag shoppade idag först :)

Kommentera här: