Don't stop, never give up

weheartit
 
På grund av förkylningen jag drabbades av förra veckan var jag tvungen att pausa min "träning". I tisdags kände jag mig dock rastlös, men inte helt i topp, så det blev en powerwalk. Igår tog jag mig ut på min första löprunda på en vecka. Det var rätt tungt, men det gick ändå ganska bra, bättre än de flesta gånger faktiskt. Idag var det dock tyngre, men det gick riktigt hyfsat ändå. Några magmuskelövningar på det också så var jag nöjd. Bara jag orkar fortsätta såhär så ska jag väl få den där drömkroppen som jag längtat efter i flera år... Problemet är bara att jag äter helt fel, för jag äter som en häst! Och allt jag äter sätter sig direkt på kroppen. Plus att det alltid finns sötsaker i skåpet här hemma i Skaftung, eller på jobbet... Så skärpning, Madeleine! Du måste kunna säga nej!
 
Så idag ska jag försöka ha en sötsaksfri dag. Önska mig lycka till.

Kommentera här: