Min nya lya

Har ju som tidigare nämnt flyttat in i en ny lägenhet. Tidigare bodde jag i en tvåa, men nu har jag "bytt ner" mig till en etta. Jag behöver ju ändå inte så stort utrymme, tyckte jag. Plus att denna är fräschare, lite billigare och ligger på ett bättre läge (dvs närmare skolan, centrum och vänner). Ett riktigt kap.
 
 
Den vackraste och sötaste "spargrisen" ever! Eller hur?
 
 
(Fick inspiration angående Dreams-burken från Weheartit)
 
Så, det var min nya lya. Har också en inglasad balkong, men jag har för tillfället aningen stökigt där, så en bild på den kanske kommer senare. Stortrivs verkligen här! :)

Kommentarer:

1 Stickan!:

Så fint du har det :-)

2 Maja ♥:

Åh, så fint!! Sådär vill jag också bo när jag blir stor :D

3 leonor broberg:

fint!

4 Emmelie:

Mysigt! :)

5 Robex Lundgren:

finna bilder

6 daniela:

uuuuurfint!!!

Svar: taaack! :) e faktiskt riktit nöjd sjölv å så :)
MADDE

Kommentera här: