Första praktikdagen, check!

 
Bilden ovan beskriver ganska bra min feelis just nu. Vaknade väldigt lugn (say what?!) och väldigt tidigt imorse och åkte iväg till praktikplatsen. Väl där hade jag inte tid för att bli nervös, utan det var bara att sätta igång. Och bra gick det, trots att allt var så nytt. Det blev ju förstås mycket att bara observera och så, men i alla fall. Min handledare var dock inte på plats idag, men min tillfälliga var ju nog helt toppen så det gjorde förmodligen min första dag betydligt lättare också :D Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter gå lika bra som idag.
 
 
Och på grund av att jag vaknade med tuppen imorse fick jag även se soluppgången på väg till praktiken :) Imorgon har jag dock kvällsturen så det får bli en liten sovmorgon, schöne!

Kommentarer:

1 Felicia Rosednal:

Vann e du på praktik Maddulini? :D

Svar: på kristnahemmet ;)
MADDE

Kommentera här: