Dags för praktik!

 
Efter en väldigt lugn helg hemma i Skaftung, bestående av en kaffedejt med Hannah i fredags och en tripp till Tuuri (trotsade min förkylning!) med familjen+Filiph i lördags, är jag väl nog redo för att inleda min första dag på praktikplatsen imorgon. För några veckor sedan längtade jag nästan till praktiken, för en vecka sedan ville jag helst slippa det och ikväll känner jag ingenting alls. Men om jag känner mig själv rätt (vilket man ju tycker jag borde göra) kommer jag sova dåligt inatt och skita ner mig av nervositet imorgon, haha.
 
Nåja, önska mig lycka till! Det kan behövas. Men, jag brukar ha lätt för att lära mig nya saker och komma in i rutiner, så jag tror nog det ska gå vägen.

Kommentarer:

1 Michelle:

Vann ska du va på praktik? :)

Svar: kristinahemmet :)
MADDE

2 daniela:

lycka till! :)

Svar: tack desamma :D
MADDE

Kommentera här: