Tråkblogg

Madeleine, här hej. Ägaren till denna tråkiga blogg. Hur står det till?
 
Sedan mitt senaste inlägg har det hänt en hel del. Det gick - till min förvåning - dåligt för Krista i Eurovisionen, Danmark kammade hem vinsten (riktigt bra låt så första platsen var väl förtjänt) och Finland lämnade på fjärde plats i Ishockey-VM. Kändes bittert när Sverige vann, men nu när jag har fått vänja mig vid tanken är det väl helt ok. Grattis Sverige!
 
Förutom det har jag agerat chaffis i helgen, och i lördags var jag ute hela tolv timmar i sträck. Började med ishockey i Lappfjärd klockan fyra, därefter följde pizza på Crazy Cat och glass på camping och efter att ha kört runt en stund i stan hamnade vi på Tippon och Alma där vi följde med Eurovisionen. Klockan visade 04:06 när jag kom hem. På söndagen förbättrade jag solbrännan, kollade bronsmatchen i ishockey och åkte till moster på födelsedagskaffe.
 
Resten av veckan har jag tillbringat utomhus (förutom nätterna och när det har regnat, vilket var igår). Har också varit på ärenden med mormor. Imorgon är det fredag, vilket innebär att det är dags för ännu en helg med jobb i schemat. Så bloggtorkan kommer att hålla i sig...
 
Här följer tre iPhone-bilder från helgen...
 
... och två iPhone-bilder från besöket hos moster. Fick mata deras minsta lamm (de har får&lamm på sommarbete) med mjölk, hur söt som helst! Skulle ha velat ta honom med mig hem :)

Kommentera här: