Dagarna som gått

 
Överlevde marknadshelgen, och måste själv säga att jag gjorde det mycket bra också. Jobbade sammanlagt 53 timmar på fem dagar, det ni! Hann dessutom vara ute i lördags en sväng (kom hem typ halv fyra och åkte iväg på jobb 10-21, huhu) och på söndagskvällen hade vi personalfest med "gårdsgolf" och bastubad, vilket resulterade i att man kröp i säng halv fyra då också.
 
På tisdagen hade jag bara en halv dag på jobbet, och på kvällen mötte jag upp Hannah på en kaffe, som slutade med ett besök till Kievari med Felli och norrmännen. På onsdagen åkte jag, mamma och pappa till Vasa med det första flyttlasset, det kommer nog bli mysigt i lägenheten! På kvällen när jag kom hem åkte jag raka vägen till Kievari på en väldigt snabb öl, och sen raka vägen till Kristoffers villa där vi spelade ölspel, drack en hel del, badade bastu&simmade, vakade halva natten och hade väldigt skoj! Medan jag svettades i bastun tog Hannah och Felli dessutom hand om min telefon, och resultatet blev en massa "yolo, crazy bitch, finnish girl" - uppdateringar på mitt instagram (sneakpeak på bilden ovan), mycket ... trevligt. Kom hem runt tre-tiden idag, och förutom att ha tagit en lång powernap har jag dessutom hälsat på hos mormor och farmor, och hos moster och deras nya kattunge, såå söööt!
 
Nu ska jag snabbstäda rummet, ser ut som ett bombnedslag med smutskläder, väskor och annat skit som ligger och tar plats. Imorgon återvänder jag till jobbet efter en ledighet på sammanlagt 72 härliga timmar. Det var det!

Kommentera här: