Nervositet inför tyskapresentation

 
Har idag varit i skolan och hållit en presentation om en av mina favoritskådisar just nu; Matthew Gray Gubler (som säkert några av er redan kunde ana). Presentationen gick riktigt hyfsat, det var kul och jag lyckades väl få en och annan person att bli nyfikna på honom också! Plus att det var roligt för mig att gräva efter mera fakta om denna knäppa men ändå fantastiska människa. Visste ni att han är vidskeplig, och aldrig går med två likadana strumpor? Och att han tror på spöken?
 
Detta är dock inte enda presentationen jag ska framföra; ska även hålla en presentation om en tysk stad, PÅ TYSKA. Usch, hur nervös är man liksom? Plus att jag på något sätt hade fått för mig att jag ska hålla presentation redan på måndag, men det visade sig vara först om nästan fyra veckor, dvs den nittonde. Hehe. Nåväl, mera tid för mig att förbereda!

Kommentera här: