Veckan som gått

Skriver ju typ aldrig här på bloggen längre! Och jag som hade "förutspått" att 2013 skulle bli ett bättre bloggår...
 
Anyways. Ikväll (måndag kväll) har jag varit på Wine&Dine på CrazyCat med mitt arbetsgäng. Som namnet säger innebar det att vi åt en (fem rätters) middag som innehöll fem olika viner. Det gick över förväntningarna måste jag säga, absolut värt 10+ i vitsord! Och trots att min lillasyster beodrade mig att inte skriva ett blogginlägg när jag kommer hem, gör jag det ändå. För javisst, jag är aningen full, det måste jag medge. Om det finns några stavfel eller andra konstigheter, trots att jag har försökt plöja igenom all text för att undvika det, så vet ni varför!
 
Anyways (igen). Veckan som gått har varit rätt händelserik. Har varit till IKEA hela två gånger (fick inte allt att rymmas hem första gången), hjälpt till att göra om vardagsrummet (inte allt men en början i alla fall), varit till Seinäjoki på matmässa, varit ute på promenader med hunden och jobbat hela helgen. Vappen och första maj går också i jobbets tecken.
 
Och för att inte göra inlägget alltför tråkigt, följer här en par bilder från mitt Instagram (de två första bilderna är från förra helgens fest).
 

Kommentera här: