IKEA

 
Har haft en toppenhelg med bra umgänge. I lördags samlades Hannah, Linda, Kim och Bennet hemma hos mig och förutom att dricka alkohol, snacka, skratta och ha allmänt trevligt, inledde vi också grillsäsongen. Finns ju inget bättre än att äta en grillad Atrilli, nomnom! Något runt två-tiden letade vi oss in till stan (lite väl sent men) och hamnade på Tippon, igen. Därefter skulle jag prompt på efterfest (gud så full jag blev, inte alls planerat!) och kom hem först ett-tiden på söndagen. Trotsade den ganska jobbiga krapulan och tog med hunden på en joggingrunda (jag joggade typ 4 km i sträck, helt otroligt för mig!) och efter det mådde jag betydligt bättre. Efter att ha somnat en stund på soffan och hoppat i bastun kände jag mig normal igen.
 
Idag var det väckning halv nio, för det bär av mot IKEA. Päronen funderar på en make-over av vardagsrummet, så det är vita möbler som gäller. Kanske hittar något smått och gott åt mig själv också. Ha en trevlig måndag, alla!

Kommentera här: