Glada Vappen!

 
Som redan tidigare nämnt, firar jag vappen (och första maj) med jobb i år. Så tyvärr får studentmössan ligga på hyllan ikväll, men en bild var ju tvungen att tas ändå.
 
Är beredd på ett kaos på jobbet idag (vilket jag är 150 % säker på att det kommer att bli), så det känns inte så roligt att åka iväg när jag har sovit uselt inatt. Försökte ta en powernap tidigare också, men det blev väl högst en fem minuters sömn, så ingen tröst där inte. Har dock varit i bastun, så lite piggare känner jag mig.
 
Ni som är ute och firar Vappen ikväll, hoppas ni får en riktigt bra kväll! Ni får också gärna fira för min del, men försök ta det lite lugnt ändå!

Kommentarer:

1 daniela:

du passar nog så bra i den där hårfärgen madde! :)

Svar: ååh tack :D fast ja fundrar på ti bli blond igen såde sommaren till ära ;)
MADDE

Kommentera här: