Veckans sista skoldag

Igår var det veckans första skoldag, idag är det veckans sista. Lovely, huh?
 
Så, var i skolan idag från 12.30-17.00, vi hade "Henkilöstöresurssien ohjaus" och "Yrittäjyys 2", trevliga saker... På företagsamhetstimmen planerade jag och Linda en affärsidé, och jag måste säga att den är jävligt awesome! Det var nästan så att vi ville hoppa av skolan för att sätta igång med den genast. Tänker inte avslöja den här nu ifall någon där ute i cybervärlden snor vår idé, men den involverar caférörelse i alla fall.
 
Efter skolan åkte jag och Linda för att handla mat som vi sedan tillagade, gott gott! Åt även "lite" glass som efterrätt... Okej, jag erkänner, vi åt upp hela jävla glasslådan. Vadå glassmonster?
 
På tal om Linda... Hon har skaffat blogg! Skitkul tycker jag! Här kan ni kolla in den.
 
Glass, mums!

Kommentera här: