Woop woop

Det blev en riktig toppenkväll igår! Och jag är riktigt stolt över mig själv som lyckades hålla mig i skick. Var ju nästan fullkomligt nykter på vägen hem, det börjar ju arta sig det här!
 
Började kvällen hos fröken Felicia med tjejsnack, ölspel och många skratt. Därefter vandrade vi ner till stan, funderade en stund över om det var värt att betala 15 euro för att kolla på striptease, kom fram till att det nog var det och ja, jag ångrar inte beslutet! Haha, det där lät väl lite fel, men faktum är att en superbra dj var på plats, och jag tror jag dansade bort gårdagens alla införda kalorier! Det var längesedan jag har dansat så mycket som igår.
 
Bilder från gårkvällen kommer inte idag, men jag ska försöka slänga in dem imorgon. Kan ju redan varna att det är åldersgräns 18 på vissa av dem, haha.
 
Arkivbild för att pigga upp inlägget.

Kommentera här: