Och ännu en bloggtorka...

Återigen har min blogg lidit av en så kallad bloggtorka. Jag har visserligen varit inne på datorn ett par gånger, och funderat på att slänga ihop ett inlägg, men har konstaterat att jag egentligen inte har haft något vettigt att säga. Och vem vill nu läsa en massa svammel? Som det här till exempel?
 
Under denna torka har jag istället festat (för mycket, med dåliga resultat också), besökt Skaftungdagen (och också sålt lite våfflor där), jobbat med en hemsk baksmälla, jobbat utan baksmälla, badat bastu&simmat på sommarstugan ett par gånger, ätit morsans våfflor, cyklat, kollat filmer och annars bara legat ute i solen.
 
Ikväll hade jag egentligen bara tänkt ta det lugnt här hemma, men fröknarna H&F lyckades övertala mig att följa med ut och festa för sista gången denna sommar i Alma-tältet. Dock ska jag ta det myyyyyycket lugnare än vad jag har gjort de två senaste helgerna. Det är bäst så, fråga dem som vet (dvs de som olyckligtvis såg mig under de två helgerna).
 

Kommentera här: