Sjuka fötter

Har bara legat och slöat hela kvällen. Har nog gjort moddeuppgiften, men matte har jag inte kollat på. Känns inte som om jag kan lära mig något mera heller, kan allt som jag borde kunna. Fick ju öva på det när vi gjorde bonusuppgifterna också.

Skulle egentligen ha velat gå på en promenad idag, men mina fötter kunde inte tillåta det. Har ont överallt i dem, blåsor och skavsår ftw. Men det har nog varit värt det. Hur jobbigt det än var idag i köket, så har det också varit väldigt roligt. Men skönt att ha den delen över!

Så ikväll har jag kollat NCIS, pratat skit med syrran och kollat Drakan. Ska kolla ett till NCIS avsnitt nu också, och sen blir det läggdags. Börjar först 10 men ska va skönt att få sova ut ordentligt. Är jättetrött, men har lyckats hålla mig vaken idag, stolt! Så jag borde väl hitta sömnen inatt nu då.

Kommentera här: