Köksprov

Hade köksprov idag då. Som ni kanske vet har jag varit aningen nervös, men det gick riktigt bra. Med tanke på att en från vår grupp var sjuk och borta idag, och vi fick ta över hennes rätter, så klarade vi oss galant. Det blev knappt om tid men vi hann med nöd och näppe. Det var lugnt i början, men i slutet blev det riktigt stressigt så jag trodde jag skulle gå sönder. Trots det är jag nöjd med min egen insats. Läraren var också jättenöjd så vi får nog vara stolta :) Ska fira dagens insats med GeilausGaala imorgon! Nästa tisdag är det dags att vara i salen och servera, jag kommer vara så nervös men jag tror det är lite lättare ändå.

Är trött och har väldigt ont i fötterna, så nu kan jag nog med gott samvete bara ligga och slappa med några NCIS avsnitt. Men först måste jag göra en moddeuppgift, och läsa lite till morgondagens mattetent.

Kommentera här: