Onsday

Idag steg jag upp lite tidigare än vad jag brukar göra när jag är ledig, men ändå rätt sent. Åt frukost, gick på en liten promenad med mamma och Zorro och kom hem för att förbereda vad jag skulle laga för mat idag. Sen slappade jag en stund vid datorn innan jag hämtade syrran från affären där hon har jobbat idag.

Dagens middag blev potatis med hemmagjord köttfärssås och wokade grönsaker. Testade också göra potatischips idag (haha, har blivit värsta chipsfreak) men de blev inte så bra.

Nu ska jag följa med pappa till "härkmär baarin" och till farmor och farfar. Kanske tar med hunden, eller så går vi på en till promenad med honom, för han håller på och gnäller och är tokig. Han tror väl att vi ska ut och gå.

Btw, bilden på mina fruktchips får vänta. Hittar inte sladden som jag behöver för att föra över dem till datorn.

Kommentera här: