Mitt 2012 - året som gick

Har haft ett riktigt bra år. Har gjort en del saker som jag aldrig gjort förr, träffat nya människor och förbättrat vänskapen med bekanta från förr. Här kommer några highlights från året som gått!
 
Inledde 2012 på torget med vännerna, efter revypremiär
 
Fortsatte med revyn
 
Deltog i GeilausGaala & End of Tipaton
 
Firade VYHSS:ens 1-årsdag med Födissitz
 
Fyllde 20 och firade det med vännerna hemma hos mig
 
Firade gudfar som fyllde 50
 
Firade för första gången Pampas Nationaldag
 
Deltog i Revykavalkaden (tyvärr inga bilder därifrån, men tog en före jag åkte dit)
 
Var på SvennePelle-sitz
 
Åkte till Turkiet i en vecka med familjen
 
Firade Vappen i Vasa och med Solarsky Festival
 
Följde intensivt med i Ishockey-VM
 
Avslutade mitt första skolår på Vasa Yrkeshögskola med grillkväll och utgång á la R-MR_TR-1
 
"Flyttade" tillbaka till Skaftung över sommaren för att jobba på CrazyCat (vilket också var en ny sak jag gjorde. Att jobba för CC alltså)
 
Firade de nyblivna studenterna
 
Åkte till Powerpark med CC-gänget för att köra GoCart och annars ha roligt
 
Åkte på en spontan utgång i Kstad och hamnade på EroticaNight i Almatältet (och hade en jättekul kväll!)
 
"Hjälpte" till att baka rågbröd i Kilens Hembygdsgård med ett gäng femteklassare från... ja, Pensala kanske?
 
Övergav blondinförbundet för obestämd tid framåt
 
Lappfjärd svämmade över!
 
Åkte till Tallinn och Hesa med Linda över höstlovet
 
... och fick då träffa söta Cafou
 
Hade friluftsdag i skolan
 
Farfar lämnade oss
 
Firade Halloween på Oliver's Inn
 
Blev lite rödare i håret
 
Toastade en sitz för allra första gången, skitkul!
 
Och resten har hänt alldeles nyligen, så jag tänker inte dra upp det nu igen. Kan ju nämna att det involverade en SecretSanta kväll, firandet av en till 20-åring, en till begravning och förstås, julafton. Som ni ser har jag haft en väldigt bra år, bortsett från de två begravningarna som var två begravningar för mycket.
 
Imorgon ska året 2012 avslutas med middag, bra sällskap och hoppeligen en väldigt bra kväll. 2013, welcome!

Kommentera här: