Det blev ingen skola idag

Ingen skola idag. Vaknade och hade ont i magen (?) och 37.1 graders feber. Har ingen aning var magontet kom ifrån, dessutom var det en smärta jag aldrig kännt förr. Kändes som om det var knivar innaför min mage som skar upp allt :s

Så jag ställde alarmet till halv 11 för att se om jag mådde bättre. Hade visserligen svettat bort lite feber, men hade fortfarande stegring och kände mig allmänt krasslig, så jag bestämde mig för att INTE stiga upp och cykla iväg till skolan. Tyckte dessutom att det regnade, men tydligen är det bara byggnadens rörsystem eller något som för ett regnliknande oväsen, för här lyser solen. Suck, skulle ha lust att göra något utomhus i det fina vädret, men jag vill inte riskera att bli sjukare.

Så nu ska jag gosa med House, en filt och eventuellt finrexin (har börjat tröttna på det). Och sen när jag känner mig motiverad ska jag ta itu med några skoluppgifter. På torsdag ska vi nämligen presentera ett hotell, och presentationen ska gå på finska... Tummen upp!

Kommentera här: