fotografering

Nåja, nu har jag tagit alla foton jag behöver inför studenten, tror jag! Åkte idag till Kanonviken med Emilia och Simoné för att ta mina studentfoton. Det blåste jävligt, men det var faktiskt inte så farligt kallt när solen ändå lyste med sin närvaro. Fick en hel del fina bilder tror jag, så det kanske blir svårt att välja ut den/de jag ska ha. Tack Emilia för att du ville fotografera mig, och tack Simoné för hjälpen!

Efteråt for vi till camping på en glass och pratade om hur mycket vi längtar till lördagen och dimissionen. Ska bli en så rolig dag, men samtidigt sorgligt eftersom det är slutet på gymnasietiden. Kommer sakna alla dessa människor, som jag har gått i samma klass med i 3 år, och samma årskurs i 6 år. Sadface :(

Sådär annars har jag sovit länge idag, varit och handlat mat och sånt med mamma och varit uppe till farmor och farfar en sväng med en DunderZ-cd. Tror jag ska hoppa i duschen och skölja bort all hårspray och sånt nu. Eller jag ska väl först samla smutstvätt och städa undan min kappsäck som har lämnat här sedan Kos-resan... Lite lat eller?

Kommentera här: