nej de e ingen vanlig dag, för det e studenternas dag idag!

... Hurra hurra hurra!

Okej, studenternas dag var igår. Men i alla fall! Kom hem med vitmössan på huvudet, ett leende på läpparna, en hel bunt med rosor och shyssta betyg. Fick en massa fina presenter, åt en jättegod smörgåstårta och drack en massa champagne. Hade en helt underbar dag, och det underbara fortsatte med middag på Pavis med klassen, sedan båttur över till Hotel Kristina för att fortsätta festa. Hade riktigt roligt med de allra bästa människorna, dock mot slutet blev det inte så bra... Men sånt händer och fötter. Kom hem typ 3 och mådde skit, missade efterfesten men hey, det kommer väl flera såna ändå!

Tack alla underbara klasskompisar, ni har verkligen förgyllt min gårdag, och hela mitt liv faktiskt! Jag kommer sakna er så otroligt, så vi måste se till att vi träffas och har klassfester och sånt trevligt. Ni har varit något alldeles speciellt för mig i 6 underbara år, och jag vill inte mista er! Tack underbara ABI-11, we are the best!

Kommentarer:

1 Michelle:

Gårdan va verkligen superbraa :D

Kommentera här: