Scandinavian Hunks

Wow vilken kväll det var igår! Jag är nu helt förälskad i Scandinavian Hunks! <3

Började kvällen med att åka till Lidstock. Var där i typ 3-4 timmar, och under tiden hann jag vara med i Luftgitarrstävlingen (kom på andra plats, fick en Lidstock-Tshirt som pris!) och få mina solglasögon söndrade. Efteråt åkte vi in i tid till Kstad till Alma-tältet där Scandinavian Hunks skulle uppträda. Vi hann dansa en hel del i väntan på dem, och när de väl uppträdde.... tja, de var värda all väntan! Finns bara ett ord att beskriva det hela: HETT! Fick en blöt och svettig kram och en affisch av en av dansarna, så efteråt skaffade jag autografer på den + några bilder med killarna.

Så här är bilder från igår (några är fångade bilder från videoklipp, därav kvalitén):

















Ja just det! Glömde nämna att min lillasyster Rebecka fick en liten egen show också ;)




Kommentera här: