Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Finns bara en sak (eller rättare sagt person) som jag vill ha just nu, mer än något annat. Tror de flesta kanske vet vem det gäller, även personen själv tror jag... Men, det krävs väl ett mirakel för att jag ska få som jag vill. Så många dagar jag har gått och tänkt, och hoppats, på att få denne person tillbaka. Så många tårar jag har fällt över denne person. Trodde faktiskt jag hade tömt mitt lager, men tydligen inte. Vad är det egentligen med denna person som får mig att känna såhär? Jag förstår inte. Jag kan bara inte leva utan dennes existens, utan dennes närvaro, utan dennes kärlek. Jag behöver personen. "Och genomskinligt grå, blir jag utan dina andetag". Jag har liksom fastnat, slipper inte ut, inte bort. Hur jag än försöker. Jag vet, det har inte gått så lång tid, men jag tycker det borde vara lite lättare nu. Men nej, fortfarande lika svårt, om än svårare. Fan.

Hoppsan. Blev lite långt inlägg.

PS. Pengar skulle jag också gärna vilja ha. Men det kommer på andra plats just nu. Kärlek är viktigare än pengar.

Kommentera här: