bilder från penkkis och ABI-kryssningen!

Här kommer bilderna som jag har lovat!












Charlie Chaplin, Pocahontas, Jack Sparrow, Maja Gräddnos, Hell0 Kitty, Elvis, Teletubbies, Snövit och kallblodiga mördare var ute och härjade på torget bland annat. Jag själv var utklädd till den goda fen från Askungen, dock i aningen kortare klänning... Eller, jävla kort klänning faktiskt. Och den var ganska obekväm kan jag säga. Men annars nöjd med min utstyrsel! En lyckad dag kan man säga!

Och så till resan mot Åbo och kryssningen....











Det blev en hel del bilder... Har tyvärr nästan inga bilder från torsdagskvällen, glömde helt enkelt bort min kamera för ett par timmar. Dessutom slutade kvällen rätt tidigt för mig, blev otroligt trött pga vätskebrist, men dagen efter fortsatte vi igen. Därför har jag mera bilder därifrån, dock orkade jag inte ladda upp alla :D

Kommentera här: