Genrep

Idag har jag jobbat sista dagen i affären för detta år! Under tre dagar med sammanlagt 15½h har jag fått allt utom mjölkprodukterna och några smågrejer (häften och liknande) inventerat. Go me! Lite ont i fötterna har man, men jag tror jag får skylla mig själv som har haft kanske lite för dåliga skor på mig.

Ikväll är det genrep med revyn, och jag känner mig redan smått nervös! Imorgon är det premiär och jag har aldrig varit så panikslagen och nervös inför hur det ska gå. Känns som om jag inte kan någonting, även fast jag kan så mycket att det inte går att kunna mera, typ. Tror det beror på att jag har mycket mera roller i år än de två andra åren jag har medverkat i Brahegårdens Revy.

Nåväl, ska väl börja tåssa iväg till stan nudå för genrepet. Ni kommer väl och kollar på revyn någon gång (ni som kan)? Jag kan garantera att ni inte blir besvikna!

Kommentarer:

1 Felicia:

SV: Hahaha pepakaaks madde på vifft i år igen :D denna gång me vildare hår ;) om du minns bildin ja to föri revyn börja xD

Kommentera här: