Vasalivet har börjat

Bloggtorka, jag vet.

Hade en trevlig villaavslutning igår, och LÅNG. Säger som Linda, det blev en oväntat händelserik kväll. Det mesta var bra, och även om någon smått tråkig sak hände så skrattar man åt det såhär i efterhand. Det blev dock en hel del att städa, och väldigt lite sovit. Men, så är det ju fest och skoj också, så det är värt det.

Anlände till Vasa för typ två timmar sedan. Har slängt in alla kläder i skrubben redan, och plockat fram det mesta från all packning jag hade med mig. Imorgon är det första skoldagen på Vasa Yrkeshögskola då, spännande! Är redan lite smått nervös, men värre blir det nog imorgon. Tur att Henrica också börjar på samma linje som mej, så är vi i alla fall två stycken som är vilsna!

Var till frissan också igår och förnyade min frisyr en aning. Det låg en hel del hårtussar på golvet efter att jag var klar. Dock ser håret inte bra ut idag för jag har inte orkat fixat det, så ni får se en bild imorgon eller någon annan dag. Smutsigt och fullt med gårdagens hårspray och liknande är det också!

Men nu, gonatt! Måste ju vara pigg imorgon, och med tanke på att jag har sovit kanske 5 timmar inatt så borde jag nog få sova ordentligt nu.

Kommentera här: