Sugen på tatuering nr 2

Som ni kanske kunde luska ut redan så blev det att sitta hemma ikväll och ta det lugnt med mina tillfälliga vänner Finrexin och Burana. Och ja, min vän Datorn har ju varit med hela dagen också :) Lite synd med tanke på hur vackert väder det har varit, men jag har inte haft lust att vara därute med denna förkylning.

Har suttit här nu i typ en halvtimme och googlat tatueringar. Hittade en sida med fina tatueringar, men man kunde inte spara bilderna. Man var tvungen att ladda ner dem, och det kostade. Så jag satt själv och ritade av dem. Den första ritade jag av helt och hållet, men den andra gjorde jag en egen version av. Har funderat länge (typ ända sedan jag gjorde min första tatuering) på att göra en till, och nu när sommaren börjar närma sitt slut och det förmodligen inte blir något mera badande och solande, så kunde det passa att fixa en.

Så, vad tycks? (Bilderna är tagna med webcam, därför är kvalitén lite som den är)




Dessutom ska blommorna få färg också, men jag lämnade dem tomma tillsvidare.

Och den här hittade jag också på google, snygg! Men kanske lite för stor... Som ni ser föreställer alla tatueringar stjärntecknet Fiskarna, är nämnligen född i det så :)




Kommentarer:

1 Sara:

tåmde e jättefin :) jag e å fiskarna, ha tänkt lag hede jagå snart( fast it samma som hede tå men ) plus en till litin naenstans, på handedin fundera ja ja ska lag e ;P

vi tänker ganska samma i tatueringsväg tror ja xP haha först text nu stjärntäckne ;P

2 Madde:

SV till Sara: jo dom je najs :) ah, okej! hahah jo vi jäär he :D smått lustit ;) men he je "enklast" att lag stjärnteckne å, fö he lär man kanske itt direkt ånger sedan i framtidin, fö man kmr ju allti ha samma stjärntecken :) elå janå, he hadd nu ändrast nu men ja e no fortfarande fisk :)

3 Sara:

haha, jååh ;P men ska tror ja bara la ett enkelt såde )-( å it na krumelurer :) vejt it alls va ja sku lag isåfall fönaa så, å e gar ju ti la mejr sedan runt isåfall ;P jååh man e ju no allti samma iaf så ja ;P

Kommentera här: