R-MR_TR-1

Plötsligt var det måndagkväll. Vart försvann hela måndagsdagen?

Jo det ska jag berätta. Vandrade iväg till skolan för att inleda min allra första skoldag här i Vasa. Rubriken till detta inlägg är då namnet på min klass, det har jag lärt mig utantill redan. Skoldagen bestod av välkomsttal, uppropning av namn för att samla klassen, lite klass-stuff, rundvandring i skolan med våra tutors, lunch och mera tips och råd från våra tutors. Mot slutet av skoldagen åkte vi dessutom till Hoviska och lekte lite med klassen för att lära känna varandra bättre. Det var faktiskt rätt skoj.

Vi blev "klara" typ halv 4. Kom dock hem först sex-tiden, eftersom jag, syrran och Nathalie lämnade att shoppa lite i H&M och Gina Tricot, hälsade på hos Amund och Christian och köpte hem mat. Det blev tortillalasagne, som jag dessutom gjorde i lördags som middag åt mina vänner. Den blev inte lika bra nu, men det var ändå gott.

Nu ska jag slappa i några timmar och sen sova. Måste vila ut tills imorgon, när jag inte fick sova något vidare inatt.

Förresten, här ser ni en bild av min nya frisyr. Sätter in en före-bild också, ser ni någon skillnad? (Före-bilden är dock tagen för ganska länge sedan, men det såg i princip ut sådär före jag klippte det ändå)

FÖRE:




EFTER:



Kommentarer:

1 Michelle:

Oj vitsi va snygg frisyr Madde :D

2 daniela:

snyggt!

3 Felicia:

Ska no kom å häls på hos eder nu snat :D å fittit snyggt vor håre (y)

Kommentera här: