påskhelgen

Hallåå i stugan! Lovade i lördags att jag ska ladda upp bilder från helgen, och det ska jag göra. Bilderna kommer i nästa inlägg.

Ska bara berätta att det blev mera fest i lördags, förfestade hos Linda med gänget och åkte sedan till Alma och Nightbird. Mycket dansande, mycket drickande men mådde relativt bra nästa dag. Agerade chaffis på söndagskvällen, var inte meningen att jag skulle köra så länge men vi kom hem halv 6 ... eller kvart före eller vad nu då klockan var. Vi åkte bl.a. till Närpes och till Henriksdal på "efterfest" i bystugan. Snacka om att man var trött när man kom hem.

Har idag solat/sovit utomhus, ätit utomhus och varit på promenad med hunden (ja, det också utomhus förstås). Medan jag väntar på att bastun ska bli varm ska jag ladda upp bilderna!

Kommentera här: