@ school

Sitter just nu i skolans datasal och väntar på stjussen hem. Tänker inte åka med bussen, eftersom det vore helt onödigt att skaffa sig ett enda stämpel och sedan hamna att betala 50 € för det. Så jag väntar hellre på stjussen.

Idag har vi 80 dagar kvar till Penkkis, och dagen till ära hade vi 80-talstema. Ganska blandat blev det eftersom några satsade på 80-talsrockers och andra helt enkelt på disco-styling. Själv hade jag en blå overrall som har varit min mammas festblåsa. (Laddar upp bilder när jag kommer hem!)

Vi fick också information om studentmössorna och hur vi vill designa dem. Visste inte att det var ett så omfattande val och jobb med att bestämma sig för hur den ska vara! Trodde det bara fanns typ en enda modell, men det visade sig att man till och med kan ha en inbyggd kamera och ha en utlösare i handen som man kan ta kort med! Minnet var stort, 8 GB, och 6,4 megapixel om jag minns rätt. Skulle vara ganska häftigt, men ändå rätt så onödigt med tanke på priset. Så nej, jag ska försöka köra på en helt klassisk stil.

Nu ska jag försöka hitta på något att göra i typ en halvtimme... Tjarrå!

Kommentera här: