mupp

Okej, jag laddar nog inte upp bilderna från vår temadag ännu ikväll. Men jag ska försöka imorgon!

Fick mina nya glasögon idag! Det gick jävla fort måsta jag säga, inte ens två veckor! Är skitglad, nu kan jag äntligen se! Och så är det så skönt att ibland inte behöva ha kontaktlinser på sig, härligt att på "lufta" ögonen. Beställde två stycken, eftersom det blev billigare än att beställa ett nytt och förnya styrkan i mina gamla, helt konstigt va? Men de har en kampanj, ta två betala för en, så jag antar att det är därför.

Här har ni bilder på dem!




Jag vet, de ser exakt likadana ut, men det är svårt att få det att synas i webcam. De första är lite spetsigare och rundare, de är helt bruna på sidan med ett guldfärgat metallstreck i mitten. De andra är fyrkantigare, lite mörkare i färgen och påminner lite om leopardmönster. Kanske kan ladda upp några andra bilder för att visa tydligare någon annan gång.

Och nu: läggdags. Kissen är redan trött så jag borde passa på att gå och sova nu när hon också vill. Gonatt!

Kommentarer:

1 Felicia:

Niice :D

Kommentera här: